Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Vanliga frågor

 

  • Jag behöver min beställning snabbt, hur lång tid tar det?

    Om du beställer innan kl 14 en helgfri vardag så skickas din order vanligtvis samma dag, och är då oftast hos dig dagen efter. Övre Norrland och Gotland tar cirka en dag extra. En beställning som skickas en fredag, kommer fram på måndagen.

    Alla varor som går att köpa på hemsidan finns i lager. Är varan slut står det på produktsidan och det är då inte möjligt att köpa den.

  • Står det vuxen.se på paketet som avsändare?

    Nej, vuxen.se står ingenstans på paketet. Vi använder oss av en neutral och diskret avsändare för att du ska kunna handla så diskret som möjligt.

  • Hur spårar jag min leverans?

    När din order har packats av lagret så skickas leveransinformation till din epostadress, bland annat med en länk till postens spårningsfunktion. Genom den kan du följa paketets väg från vårt lager till ditt närmaste postombud.

  • Kan jag ändra/avbeställa en order?

    Om beställningen inte har packats kan vi ändra/avbeställa din order. Lagret är blixtsnabba på att packa beställningar, så ring 020-12 15 00 så kan vi hjälpa dig direkt (under dagtid). Det går också bra att mejla kundtjänst: info@vuxen.se.

  • Jag har inte fått sms-avisering från posten?

    Råkade du skriva i fel telefonnummer i kassan? I så fall går det fint att uppge kollinumret hos ombudet. Oftast räcker det med det fyra sista siffrorna. Kollinumret hittar du i ditt leveransmejl.

  • Hur returnerar jag, eller byter en vara?

    När du beställer från vuxen.se har du alltid 100 dagars returrätt. Returnerade varor ska vara oanvända och i samma skick som när du mottog dem. Observera att intimprodukter, latexprodukter, strumpor och trosor/kalsonger inte får ha öppnats för godkänd retur.

    Om du vill göra en retur eller ett byte kontaktar du kundtjänst: 020-12 15 00 (mån-fre 07:00-16:00) eller info@vuxen.se. Uppge ordernummer/följesedelsnummer så hjälper vi dig.

  • Om en produkt är slut, när kommer den in igen?

    Alla varor som går att köpa finns i lager. Om det står ett rött kryss och “slut i lager” så har den tyvärr tagit slut. Om du skapar ett konto kan du bevaka varan. Då får du automatiskt ett mejl när varan finns åter i lager. De flesta av våra varor kommer oftast in snabbt igen, men har du otur kan det även ta en längre tid. Om du vill ha en uppskattning om aktuell leveranstid är du välkommen att mejla kundtjänst: info@vuxen.se.

  • Postförskott

    Det går inte att beställa mot Postförskott.

Frågor? - Mejla kundservice

Epost: info@vuxen.se

0
  • 100 dagars öppet köp!

  • Tel: 020-121-500
    (Mån - Fre 07-16)

  • Expressfrakt 1-2 dagar leverans till postombud

  • Diskret leverans,
    anonym avsändare